אחמד טיבי והילד המיוחד: העיתונאי אהרן גרנות בפוסט סוחט דמעות

ישראל פריי 2 Comment on אחמד טיבי והילד המיוחד: העיתונאי אהרן גרנות בפוסט סוחט דמעות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מעבר להיותו אחד מבכירי וותיקי העיתונאים החרדים, מוכר אהרן גרנות ברחוב החרדי כדמות צבעונית ומרתקת, המשתף בלבביות ובגילוי לב את נפתולי חייו על הרפתקאותיהם, חשבונות הנפש ותהליכיהם המורכבים.

צד נוסף בחייו שחשף אמש גרנות ברשת, פתח צוהר לחייו המשפחתיים וריגש את הגולשים. "בערב יום כיפור לפני 27 שנים נולד לנו בן. "משהו לא בסדר באפגר שלו (מבחן שעושים לתינוק עם לידתו) בישר לי המיילד ד"ר אחמד טיבי, אז סתם מיילד אנונימי, "אבל תדע לך", אמר לי ד"ר טיבי, "אללה לא נותן אגוזים למי שאין לו שיניים", פתח גרנות את הפוסט.

גרנות חשף טפח נוסף: "מרדכי מנחם שלנו שנקרא על שם סבי הרה"ח ר' מרדכי מנחם גרנביץ ז"ל יצא לדרכו. ואנחנו גילינו כמה שיניים הצמיח לנו הקב"ה. בשביל כולם הוא היה ילד חריג בשבילנו הוא היה הצדיק של המשפחה זה שתמיד אוהב לעזור. הוא הספיק לעבור ב"שיח סוד" שם היה 13 שנים. בשנתיים האחרונות הוא השתלב ב"סדנת שילוב בקהילה" בישוב גבעות שבגוש עציון".

לצד תמונתו ותמונת בנו, כתב העיתונאי: "הבוקר ארע דבר במשפחתנו, אחרי המתנה ארוכה, מרדכי שלנו עזב את ביתנו ויצא לדרך חדשה לבית משלו בישוב גבעות במסגרת 'הסדנה' עם עוד חמישה דיירים וצוות אוהב ומסור של מדריכים. זהו, הוצאנו עוד ילד החוצה. לא סתם ילד, גבר צעיר ה… ילד של המשפחה שאוהב ויודע איך לעזור לכולם. ועתה נותרנו לבדנו בקן. עוף גוזל חתוך את השמים… אז מה הפלא שמחניק קצת בגרון… לך בדרכך ילד… תראה לכולם שהם רק חושבים שאתה מוגבל".

אהרן גרנות



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם בשביל האגוז אחמד טיבי הקב"ה נתן לנו שיניים

  2. 1

    ילד נשמה. צדיק אמיתי.
    זכיתי ללמד אותו פעם…